Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Viajero (593)
Habitación y suite (100)
Comedor (66)
Certificado de Excelencia
Información
Ubicación
Limpieza
Servicio
Calidad/precio
Certificado de Excelencia
Servicios del establecimiento
Internet gratis
Estacionamiento gratis
Servicio de habitación
Restaurante
Bar/Salón
Spa
Bañera de hidromasaje
Conserje
Desayuno disponible
Personal multilingüe
Salas de reuniones
Salón de banquetes
Servicio de traslado
Wi-Fi pública
Mostrar más
Características de la habitación
Aire acondicionado
Habitaciones para familias
Habitaciones para fumadores
Habitaciones para no fumadores
Minibar en la habitación
Suites
Es bueno saberlo
ESTILO DEL HOTEL
Vista a las montañas
Encantador
CATEGORÍA DEL HOTEL
Enlaces a hoteles
Visitar el sitio web del hotel
Oferta especial:Paquete en oferta
Ofertas en este hotel
Opiniones y más
341opiniones
734fotos
3P y R
0consejos sobre habitaciones
Calificación de viajeros
  • 180
  • 117
  • 26
  • 9
  • 9
Época del año
Tipo de viajero
Idioma
  • Más idiomas
  • Filtrar
  • español
Estas opiniones se traducen automáticamente del inglés. ¿Quieres ver las traducciones automáticas?
Como un edificio histórico, este hotel es bastante antiguo. Creo que necesita algunas reformas. Cuando mi marido me dijo que el Rey japonés también ha estado aquí, estoy bastante ansioso a la estancia, pero fue luego de que su visita fue hace muchos, muchos años. La ruta a los
Leer más
Respuesta de yunoshimakan, フロント オフィス マネージャー de Yunoshimakan
Respondida el 20 de ago. de 2017
Dear Guest, Thank you for staying with us at YUNOSHIMAKAN and we appreciate your comments and valuable advice. We have shared them with our team to see what we could have done better and continue to improve. We are going to keep trying our best to gratify our guests and looking forward to having you here as our guest again in the near future.
Leer más
+7
Yunoshimakan onsen es un lujoso con una rica historia. En términos antiguos de arquitectura y tienes que caminar hasta onsens, pero la calidad del agua es buena, aunque me hubiera gustado algunos onsens podría ser más cálido. Las comidas se sirven bien. Sin embargo, porque es un
Leer más
Respuesta de yunoshimakan, フロント オフィス マネージャー de Yunoshimakan
Respondida el 25 de jun. de 2017
Dear Guest, Thank you for staying with us at YUNOSHIMAKAN. We are very glad that you enjoyed our ONSEN and meals. We are sorry that we couldn' r provide services that meet your needs. We are going to keep trying our best to gratify our guests. and are looking forward to having you here as our guest again in the near future.
Leer más
+3
Yo estaba sorprendido por la hermosa vista al aire libre onsen, cenar y nos dieron un desayuno excelente. Se brindó el servicio de recogida desde la estación de tren también se registran los detalles de la reserva por correo electrónico con usted antes de su estancia, fue muy
Leer más
Respuesta de yunoshimakan, フロント オフィス マネージャー de Yunoshimakan
Respondida el 25 de jun. de 2017
Dear Guest, Thank you for staying with us at YUNOSHIMAKAN. We are very glad that you enjoyed our ONSEN and especially breakfast. Your comments really encourage our staffs. We are going to keep trying our best to gratify our guests. and are looking forward to having you here as our guest again in the near future.
Leer más
+1
Había un agradable hotel con una larga historia. Moda pero bien conservado. La habitación era bonita y estaba limpia. El desayuno estaba bien. Sobre todo el hotel era muy tradicional japonés, que fue maravilloso. Keiseki no era tan bueno como debería ser. No había nada qué comer
Leer más
Respuesta de yunoshimakan, フロント オフィス マネージャー de Yunoshimakan
Respondida el 25 de jun. de 2017
Dear Guest, Thank you for staying with us at YUNOSHIMAKAN Please accept my sincere apologies for not meeting your expectations on your recent visit with us. We would like to say thank you that we have so many guests from overseas these years. We didn’t have so many foreign guests three years ago. Some of our staffs didn’t speak English at all three years ago, but they can use English words and understand what a guest says roughly for their section now. We don’t say it’s enough to satisfy our guests, but we will appreciate if you understand kindly that our staffs are learning little by little. We have English menu of every months’ basic Kaiseki dinner, but we give it only to the guest who request it. Because we understand that most foreign guests want have very traditional Japanese style at YUNOSHIMAKAN and that’s why they choose our RYOKAN to stay. Most of them enjoy reading Japanese menu . We could give you English menu if you requested it to us, but you didn’t ,maybe because the staff who served your dinner didn’t speak English well. We are sorry that we have only a few staffs who can communicate with English properly. I am one of the two staffs who answered your wife’s call in the front desk. I also apologizes for what happened at your dinner time. About room service call, a female staff in our restaurant is supposed to answer the call usually. But when your wife called, she was busy to serve the customers in the restaurant and a male cooking staff took the phone .He can take order in Japanese, but English. The female staff at front desk, she can understand mostly what a guest speaks in English ,but she doesn’t understand details about menu in English and she cannot speak English well when it comes complicated things. These caused your wife had to call again and again and took her time. We are deeply sorry that make her feel bad. We are going to keep trying our best to gratify our guests. We hope you will give us another opportunity to serve you, and it would be my pleasure to assist you.
Leer más
Recientemente viajé a Yunoshimakan con mi novio y nos encantó el tiempo aquí. El personal era muy puntual escribiendo antes e incluso se ofreció a venir recoger nuestro equipaje de la estación de tren gero antes del check-in, así que podíamos libremente explorar la ciudad. El
Leer más
Respuesta de yunoshimakan, フロント オフィス マネージャー de Yunoshimakan
Respondida el 20 de may. de 2017
Dear Guest, Thank you for staying with us at YUNOSHIMAKAN. We are very glad that you really enjoyed our ONSEN and you are recommending to stay here. We are going to keep trying our best to gratify our guests. and are really looking forward to having you here as our guest again in the near future.
Leer más
Anterior
Categorías de álbumes
Todas las fotosViajeroHabitación y suiteComedorPiscina y playaÁreas familiares y de juego
房間
View from game corner
Bekkan Room. Attached outdoor bath, tight squeeze for two people.
Bekkan Room, sliding doors open to enjoy scenery and cool temperatures
Futon, molto comodi
AnteriorSiguiente
12345620
No bathroom in Japanese room main building? Where should we take a bath, not onsen?
You can take shower and onsen in the public bath on second floor, having open air onsen.
0 votos
Mostrar todas las respuestas
Is the onsen also open for people nog staying in the hotel?
Thank you for sending a question to us. Our spa opens for non- staying guest between 1:00pm~2:00pm everyday. It costs 1,000YEN per person. We will give you a small towel. Sometimes we may have sudden maintenance, so it will be better for you to call us or send an email to make sure on the day you come. ※Our hotel will close between 15th June to 21st June. We are looking forward to seeing you.
0 votos
hi , how to I get from takayama to this gorgeous hotel
The easiest way is probably to take a train from Takayama to Gero. Trains run quite frequently and the journey takes less than an hour. A one-way ticket costs 970 yen. Do arrange for pick up with the hotel when you make your reservation because it is perched at the top of a hill. The driver will meet you as you exit the train station. You can even send you bags up with him first and catch a later ride to the hotel after exploring the town and eating lunch.
0 votos
AnteriorSiguiente
11
RANGO DE PRECIOS
USD 342 - USD 587 (Basado en tarifas promedio para una habitación estándar)
UBICACIÓN
JapónChubuTokaiGifu PrefectureGeroGero Onsen
CANTIDAD DE HABITACIONES
74
¿Este es su perfil de TripAdvisor?
¿Es el propietario o administrador de este establecimiento? Solicite su perfil gratis para responder las opiniones, actualizar su perfil y mucho más. Solicitar su perfil